Mai mult ca niciodata acum cel mai bine vinde online-ul. Este de inteles, avand in vedere faptul ca cei mai multi sunt prezenti pe retelele de socializare in cautare de nou, de impresionant, de orice in fapt. Lucrurile sunt in orice caz cu mult mai diferite in prezent fata de anii anteriori, iar marii afaceristi sunt neaparat disponibili si pe internet. In sensul ca daca doresti sa afli ceva despre o companie, despre serviciile si produsele acesteia, gasesti fara indoiala pe site-ul sau ce te intereseaza.
Asta se intampla de obicei in randul celor care au avut in vedere colaborarea cu experti in SEO – Search Engine Optimization pentru ca nu oricine este capabil sa se ocupe pana in cel mai mic detaliu de aspectele care dicteaza vizibilitatea site-ului in rezultatele de cautare Google. In ce sens este necesar SEO si cum ajuta aceasta website-ul poti afla in randurile urmatoare de la specialistii GoldenAgency.ro.
SEO – la ce sa fii atent vizavi de acest proces?
Cunostintele in domeniu sunt necesare pentru ca apar incontinuu modificari, penalizari si algoritmi diferiti in ceea ce priveste modul in care Google actioneaza si rankeaza site-urile. Cei mai multi stiu ca la baza optimizarii stau doua elemente esentiale – continutul si profilul ce vizeaza backlink-urile. Nu este gresit insa o completare este necesara. Trebuie mereu un update asupra evolutia conceptelor SEO, astfel ca site-ul sa fie in concordanta cu regulile impuse de Google. Este modalitatea in care vor fi evitate penalizarile.
In randurile de mai jos decopera cateva aspecte referitoare la strategia de SEO, oferite de GoldenAgency.ro.
- Optimizarea site-ului pentru mobil
Neaparat trebuie realizat acest pas, pentru ca cei mai multi utilizatori folosesc ca dispozitiv de conectare telefonul mobil. Este mai simplu si mai la indemana. De altfel Google are deja in vedere o pozitionare mai buna pentru acele site-uri optimizate si in acest sens, respectiv care dispun de design responsive ori de o versiune alternativa pentru smartphone-uri.
- Depasirea concurentei
Daca vrei sa iti faci cunoscuta afacerea ai nevoie de promovare si pentru a depasi concurenta. Pe cuvintele cheie de interes nisei tale trebuie sa faci promovare, fie prin articole externe, fie de presa. Gandeste-te ca asta face si concurenta ta. Desigur ca si in acest sens trebuie sa tii cont de numeroase aspecte pentru a obtine rezultate. Te intereseaza din acest punct de vedere cuvintele cheie potrivite, relevante pentru utilizatori, profilul de backlink-uri, continutul calitativ, volumul acestuia, optimizarea imaginilor de asemenea de interes. Sa nu te miri daca concurenta iti va analiza site-ul pentru a identifica punctele tari si slabe ale acestuia – orice o poate ajuta sa te depaseasca si sa ramana in top.
- Legaturile implicite si explicite
Cele explicite se refera la link-uri. Sunt cele pe care pot sa dea utilizatorii clik daca doresc sa ajunga pe site-ul tau, respectiv pe un produs de interes. Categoria celor implicite sunt reprezentate de acele site-uri ce mentioneaza afacerea ta, insa pe care nu sunt puse link-uri care sa trimita pe site-ul tau.
Este doar inceputul a ceea ce presupune SEO. Expertii GoldenAgency.ro iti pot oferi mai multe detalii in acest sens.