Muzica din Final Fantasy a capturat intotdeauna scopul si viziunea seriei. Cu o librarie de compozitii avand surse din peste 15 jocuri, urmatorul joc Theatrhythm Final Fantasy : Curtain Call nu duce lipsa de materiale.
Theatrhythm Final Fantasy : Curtain Call este continuarea jocului de ritm din anul 2012, Theatrhythm Final Fantasy. Ambele jocuri caracterizeaza muzica facuta faimoasa de seria Final Fantasy. La E3 2014, un scriitor de la Gamespot a stat cu producatorul Theatrhythm Final Fantasy: Curtain Call, Ichiro Hazama si a vorbit despre dezvoltarea jocului si viitorul seriei.
Jocurile Theatrhythm caracterizeaza o multime de personaje din jocurile Final Fantasy, desenate intr-un stil alternate chibi. Joci in timpul pieselor, trecand de cercuri, sageti si linii cu o serie de tap-uri temporizate si swipe-uri. Nimerind la timp aceste actiuni scade viata monstrilor inamici si indiciile lipsa scad viata party-ului. Dexteritatea pe care jocul o necesita se simteau initial ciudat, dar dupa cateva piese, provocarea de a nimeri beat-urile la timp pentru unele din cele mai bune piese Final Fantasy.
Theatrhythm: Final Fantasy contine sub 80 de piese. In comparatie Theatrhythm Final Fantasy: Curtain Call ofera peste 220 de piese pentru ca fanii sa le joace. Aditia mai multor piese si personaje a fost in raspuns pentru feedback-ul fanilor, desi Haza a admis, ca daca faceau exact ceea ce le-au cerut fanii, ar fi avut Theatrhythm Final Fantasy 7.
Daca, catalogul existent nu era de ajuns, Hazama era deschis in ideea de a lansa continut descarcabil. Acesta spune ca unul dintre lucrurile pe care ar trebui sa le faca este sa foloseasca continutul descarcabil pentru a creste cantitatea de piese si nivele de muzica disponibile.
In aditia unei librarii mai robuste, Curtain Call introduce loviturile critice in batalii, un mod multiplayer versus si un mod quest medley. Potrivit lui Hazama, implementarea unei versiuni multiplayer versus a demonstrat sa fie o provocare pentru echipa de productie.