O promovare altfel

Fara promovare nu ai cum sa reusesti sa captezi atentia si mai cu seama sa aduni clienti. Sub diverse moduri unii considera ca ceva socant va ramane in mintea tuturor si astfel reusesc sa indeplineasca misiunea de promovare. Este si cazul filmului „Carrie”. Un film de groaza care incepand cu data de 18 octombrie anul curent se va vedea in cinematografe. Un film care se promoveaza altfel. Pana la urma si genul sau este diferit, pana la urma nu poti sa faci acelasi tip de publicitate a unui film de groaza ca si cand ar fi o comedie.

Cu ideea ca trebuie sa se gaseasca o modalitate prin care oamenii sa depaseasca stereotipul de film de groaza si sa fie cel putin interesati sa vada scurta prezentare a filmului promovarea pentru „Carrie” s-a dorit a fi diferita. Mai exact s-a ales locatia o cafenea din New York. Am putea numi asta o oarecare prezentare live. Nimic iesit din comun, un tip se impiedica si din gresala atinge o domnisoara care isi varsa cafeaua. Am putea spune ca este un eveniment clasic de zapaceala cand scuzele parca nu sunt de ajuns insa in final devine si hilar.

Ei bine urmand ideea de a promova un film de groaza lucrurile sunt pe departe astfel. Femeia incepe sa strige si sa se manifeste ca si cand un demon este cel care o domina. Ajunge sa tine si intr-un moment de maxima atentiei a celor din jur- care se trezesc spectatori fara voie- isi manifesta „puterile”, aruncand barbatul pe un zid pe care acesta sta practic suspendat. E ca si cand ar fi suparat un demon, nimic mai mult. Suficient cat sa-ti inghete inima in loc, suficient cat sa te vezi intr-un film de groaza real, fara scenariu, cand nimeni nu iti spune ca sunt trucuri. Asta da promovare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *