Sfaturi pentru promovarea prin e-mail

Nu, nu sunt acele anunturi tip pop-up, anunturi stresante si agasante pentru utilizatori. Sunt simple e-mail-uri, care transmit un mesaj. Puterea lor insa nu trebuie subestimata, in special cand vine vorba de promovare. Reprezinta o modalitate foarte eficienta de prezentare a unui produs catre o gama larga de utilizatori. Din acest motiv trebuie urmati cativa pasi pentru eficienta maxima, pentru un impact cat mai pozitiv al promovarii prin e-mail.

Targetarea este primul lucru de care trebuie sa se tina cont. In momentul in care primesti un mail care nu te intereseaza, butonul “delete” este primul pe care il apesi. Din acest motiv trebuie sa se gaseasca publicul tinta, acei destinatari care cel mai probabil vor raspunde pozitiv la mesaj.

Nimeni nu citeste mailuri cu prea multa informatie. Primul sfat pentru promovarea prin e-mail este oferirea de informatii legate de un singur subiect. Punct cu punct, informatia transmisa trebuie sa fie bine structurata, pentru ca nimeni nu isi doreste sa citeasca un e-mail care este plictisitor sau incurcat de la bun inceput. Daca scopul este oferirea de informatii despre un produs, totul trebuie sa fie scris la subiect, cat mai simplu, cu date relevante.

Personalizarea ajuta. Bazele promovarii prin e-mail sunt cunoscute de orice promoter, diferenta este data tot timpul de prezentare. Spre exemplu, in timp ce unii se axeaza doar pe informatii tip text, altii includ si imagini si alte elemente media, in asa fel incat mesajul transmis sa fie cat mai captivant. Este importanta si adresarea directa, clientul trebuie sa fie mentionat cu numele, pentru un impact mai mare. Trimiterea unui e-mail cu o oferta generica duce in cele mai multe cazuri la stergerea e-mail-ului fara ca acesta sa fie citit.

Domeniul promovarii prin e-mail este unul vast. Trebuie ca destinatarii sa fie introdusi intr-o baza de date pentru referinte ulterioare, trebuie monitorizat raspunsul tot timpul, in asa fel incat campaniile de promovare prin e-mail sa fie de succes.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *